Printerforsyninger kun til erhvervskunder

Ofte Stillede Spørgsmål

Dine spørgsmål om Compredia, besvaret

Dine spørgsmål om Compredia

Compredia blev grundlagt i 2006 og har opbygget en solid position på markedet gennem mange års erfaring og succes. Med mange tilfredse kunder over hele verden er Compredia blevet en pålidelig og troværdig partner. Vi værdsætter gennemsigtighed og integritet, og vi er overbeviste om, at vores lange erfaring understøtter vores pålidelighed.

Compredia er baseret i Viersen, Tyskland (UTC +1).

Compredia sælger udelukkende til erhvervslivet, herunder selvstændige erhvervsdrivende som læger, advokater og notarer. Vi betjener også foreninger, byer, kirker, kommuner, skoler, offentlige myndigheder og universiteter. Vi sælger ikke til private kunder.

Dine spørgsmål om forsendelse

Compredias leveringstider er blevet meget mere pålidelige med vores nye onlinebutik. Vi arbejder med forskellige leverandører og tilbyder kun produkter, der er tilgængelige i vores netværk. Hvis et produkt ikke er tilgængeligt mellem bestilling og betaling, kan vi ofte hurtigt få det fra en alternativ leverandør.
For udsolgte produkter tilbyder vi muligheden for at tilmelde dig, uden forpligtelser. Du modtager en automatisk meddelelse, når produktet er på lager igen.

Som en B2B-butik accepterer vi ikke små ordrer. Det nuværende minimumsbestillingsbeløb er 150 EUR. Denne foranstaltning var nødvendig, da små ordrer medførte økonomiske tab, hvilket påvirkede kvaliteten af vores kundeservice negativt. Ved at opretholde denne minimumsgrænse kan vi sikre det høje serviceniveau, som du også forventer ved større ordrer. Tak for din forståelse.

Forsendelsesomkostningerne afhænger af flere faktorer, såsom bestemmelsesland, vægt og volumen af ordren. Du kan få en detaljeret oversigt over forsendelsesomkostningerne her. For palleforsendelser eller meget store bestillinger kan forsendelsesomkostningerne variere. Kontakt os for et detaljeret tilbud, der er skræddersyet til dine behov.

Forsendelsesomkostningerne afhænger af bestemmelseslandet, vægt og volumen af din ordre. Du kan finde en detaljeret oversigt over forsendelsesomkostningerne her. For palleforsendelser eller meget store bestillinger kan forsendelsesomkostningerne variere. Kontakt os for et skræddersyet tilbud.

Desværre er det ikke muligt at afhente varerne personligt hos Compredia af organisatoriske årsager. Vi tilbyder dog en pålidelig forsendelsesservice, der hurtigt og sikkert sender din bestilling.

Vi tilbyder et bredt udvalg af leveringsmetoder til forsendelse af varer til dit land. Vi samarbejder med pålidelige leveringspartnere for at sikre, at dine varer når frem hurtigt og sikkert.

Dine spørgsmål om produkter

Ja, Compredia tilbyder både originale og kompatible produkter. Alle produkter, der har producentens navn, er altid originale. Kompatible produkter er tydeligt mærket med betegnelser som "kompatibel", "neutral" eller navnet på det kompatible mærke som Astar, Agfaphoto, Kodak og flere. Af juridiske årsager kan vi dog ikke markedsføre kompatible produkter som "originale" i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Der er flere grunde til, at et produkt midlertidigt kan være ude af lager, såsom produktionsforsinkelser, stor efterspørgsel eller logistiske problemer. Vi tilbyder kun produkter, som vi faktisk kan levere. For varer, der ikke er på lager, kan vi desværre ikke give en præcis tidsramme for, hvornår de bliver tilgængelige igen. Tilgængeligheden kan variere fra to uger til tolv måneder, eller produktet kan have nået slutningen af sin livscyklus og ikke længere være tilgængeligt.

Dine spørgsmål om betaling

Tidligere tilbød vi kreditbetaling til udvalgte kunder. Desværre har dette gennem årene medført betydelige tab. Derfor tilbyder vi ikke længere denne betalingsmulighed. Vi planlægger dog at genindføre denne mulighed i fremtiden via en ekstern betalingsudbyder for at sikre en sikker og pålidelig behandling.

I øjeblikket sender vi stadig fakturaer som PDF-dokumenter. I fremtiden vil elektroniske fakturaer blive obligatoriske, men der vil være overgangsperioder. Vi følger situationen nøje og foretager de nødvendige justeringer, når det bliver nødvendigt.

Et momsnummer er påkrævet for virksomheder inden for EU. Hvis du oplyser et gyldigt momsnummer under bestillingsprocessen, og det bliver korrekt valideret, vil ordren blive behandlet uden moms.
Hvis der ikke oplyses et momsnummer, beregnes den lokale moms og tilføjes til bestillingsbeløbet.
I nogle tilfælde kan momsnummeret muligvis ikke valideres, f.eks. ved fritagelser eller når det ikke er registreret til intrakommunitarisk handel. I så fald beregnes den lokale moms.
Hvis realtidsvalidering af momsnummeret ikke er muligt, forbeholder vi os retten til at opkræve momsen senere, hvis nummeret kan blive verificeret. Når fakturaen er udstedt, er det dog ikke længere muligt at tilføje et momsnummer.
Med over 20 års erfaring inden for printerforsyninger fokuserer Compredia på at levere tonere og tromleenheder af høj kvalitet til virksomheder. Vores mål er at tilbyde produkter af høj kvalitet og en fremragende købsoplevelse for effektivt og pålideligt at imødekomme din virksomheds printbehov.
Quick Links